Regulamin sklepu internetowego www.ekonomik.biz.pl
§ 1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy, działający pod adresem www.ekonomik.biz.pl, prowadzony jest przez Wydawnictwo Ekonomik – Jacek Musiałkiewicz, z siedzibą w Warszawie przy ul. Zwierzynieckiej 7 m. 1, wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 521-104-39-48, REGON 142186291, i zwany jest dalej „SPRZEDAWCĄ”.
- Ze SPRZEDAWCĄ można skontaktować się:
- za pośrednictwem formularza na stronie www.ekonomik.biz.pl;
- pocztą elektroniczną na adres biuro@ekonomik.biz.pl;
- telefonicznie pod numerami 22 840-19-25 lub 22 851-70-31;
- faksem pod numerem 22 840-19-25;
- listownie na adres Wydawnictwo Ekonomik – Jacek Musiałkiewicz, ul. Zwierzyniecka 7 m. 1, 00-719 Warszawa;
- osobiście w siedzibie SPRZEDAWCY od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
- Osoba zamawiająca produkty w sklepie internetowym www.ekonomik.biz.pl zwana jest w treści regulaminu „KLIENTEM”.
- „PRODUKTAMI” w rozumieniu regulaminu są książki oferowane na stronie internetowej www.ekonomik.biz.pl.
- SPRZEDAWCA udostępnia niniejszy Regulamin w formacie PDF, umożliwiającym jego zapisanie na trwałym nośniku na urządzeniu KLIENTA: Regulamin sklepu w formacie PDF.
- SPRZEDAWCA podejmuje najwyższe starania, aby zasady i warunki sprzedaży poprzez stronę www.ekonomik.biz.pl kształtowały prawa i obowiązki KLIENTA w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, dobrymi obyczajami oraz z uwzględnieniem interesów KLIENTA.
- KLIENT powinien zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. W toku rejestracji na stronie www.ekonomik.biz.pl lub składania zamówienia KLIENT zostanie poproszony o zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu za pośrednictwem pola wyboru (tzw. check-boxu).
- Integralną częścią tego regulaminu są zamieszczone na stronie internetowej www.ekonomik.biz.pl dokumenty: Polityka prywatności oraz Polityka cookies.
- Zapisy Regulaminu nie dotyczą KLIENTÓW nieuznawanych w przepisach prawa za konsumentów. Z KLIENTAMI nieuznawanymi za konsumentów (zwłaszcza z księgarniami i hurtowniami) warunki współpracy są ustalane indywidualnie, dlatego zainteresowane podmioty prosimy o kontakt bezpośredni, telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia warunków współpracy.
§ 2. Techniczne warunki korzystania ze sklepu internetowego
- W celu skorzystania ze sklepu internetowego KLIENT powinien posiadać:
- urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne;
- dostęp do internetu;
- adres poczty e-mail.
- Sklep zbiera informacje zawarte w plikach "cookies". Szczegółowe informacje dotyczące plików "cookies" zawarte są w dokumencie Polityka cookies.
- Dokument Polityka cookies stanowi integralną część regulaminu sklepu internetowego.
§ 3. Rejestracja konta w sklepie internetowym
- Aby założyć konto w sklepie internetowym, KLIENT dokonuje rejestracji za pomocą formularza, podając: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu.
- KLIENT podczas rejestracji konta składa oświadczenie, że zapoznał się z regulaminem sklepu.
- Po dokonaniu rejestracji KLIENT otrzyma na podany adres e-mail informację o założeniu konta.
- KLIENT może również złożyć zamówienie bez zakładania konta, podając w trakcie składania zamówienia w formularzu: imię, nazwisko, adres wysyłki, adres e-mail, numer telefonu, oraz oświadczając, że zapoznał się z regulaminem sklepu.
§ 4. Składanie zamówień
- Sklep internetowy www.ekonomik.biz.pl jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i umożliwia KLIENTOWI złożenie zamówienia o każdej porze.
- Przedmiotem zamówienia są PRODUKTY oferowane na stronie www.ekonomik.biz.pl.
- KLIENT składa zamówienie poprzez:
- dodanie wybranych PRODUKTÓW do koszyka;
- zalogowanie (w przypadku zarejestrowanego KLIENTA) bądź podanie swoich danych w formularzu (w przypadku zamówienia bez zakładania konta);
- wybór sposobu wysyłki;
- wybór sposobu zapłaty;
- złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem sklepu i akceptacji jego warunków;
- potwierdzenie zamówienia przyciskiem „Zamawiam i płacę”.
- Na podany przez KLIENTA adres e-mail zostaje wysłane potwierdzenie zamówienia.
- Potwierdzenie zamówienia przesyłane do KLIENTA zawiera:
- dane sklepu, w tym: nazwę, adres korespondencyjny, adres e-mail oraz numer telefonu;
- nazwy zamówionych PRODUKTÓW;
- ceny brutto, ilości, wartość brutto zamówionych PRODUKTÓW, koszty przesyłki, łączną wartość zamówionych PRODUKTÓW;
- sposób wysyłki, formę płatności.
- Kwota występująca w potwierdzeniu zamówienia w pozycji „Razem do zapłaty” jest to kwota, którą KLIENT powinien zapłacić za zamówione PRODUKTY i uwzględnia ona wszystkie rabaty cenowe przysługujące KLIENTOWI.
- SPRZEDAWCA zobowiązuje się dostarczyć PRODUKTY bez wad.
- KLIENT może wprowadzać zmiany lub wycofać zamówienie do momentu wysłania PRODUKTÓW przez SPRZEDAWCĘ.
- Informację o wprowadzeniu zmian do zamówienia lub o wycofaniu zamówienia KLIENT jest zobowiązany przekazać na adres e-mail biuro@ekonomik.biz.pl lub telefonicznie pod numer 22 840-19-25.
- Jeżeli KLIENT zapłacił już za zamówienie, które później zmienił lub anulował, SPRZEDAWCA zwróci KLIENTOWI należną kwotę w ciągu 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od momentu wprowadzenia zmian lub anulowania zamówienia. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany na rachunek bankowy, z którego zamówienie zostało opłacone, lub przekazem pieniężnym na wskazany przez KLIENTA adres.
- W przypadku gdy wszystkie lub część zamawianych PRODUKTÓW jest niedostępna, SPRZEDAWCA poinformuje o tym KLIENTA na podany w zamówieniu e-mail lub numer telefonu. KLIENT może wtedy wybrać jedną z poniższych opcji odnośnie dalszej realizacji zamówienia:
- wydłużenie czasu realizacji całości lub części zamówienia;
- realizacja tylko części zamówienia;
- anulowanie całości lub części zamówienia.
§ 5. Realizacja zamówień – dostawa produktów
- Dostawy PRODUKTÓW są realizowane wyłącznie na terenie Polski.
- Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT, która stanowi potwierdzenie istotnych postanowień umowy zawartej pomiędzy SPRZEDAWCĄ a KLIENTEM.
- Stosujemy następujące sposoby dostawy zamówienia:
- przesyłka pocztowa za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.;
- przesyłka kurierska za pośrednictwem firmy Fedex Express Polska sp. z o.o.;
- przesyłka kurierska za pośrednictwem firmy InPost Express sp. z o.o.;
- dostawa za pośrednictwem paczkomatów firmy InPost Paczkomaty sp. z o.o.;
- odbiór osobisty w siedzibie SPRZEDAWCY przy ul. Zwierzynieckiej 7 m. 1 w Warszawie (w czasie stanu epidemii lub zagrożenia epidemicznego ten sposób dostawy zamówienia jest wstrzymywany).
- Jeżeli łączna wartość brutto zamówienia jest równa lub większa od 250 zł, koszty dostawy ponosi SPRZEDAWCA i zamówione produkty są dostarczane za pośrednictwem:
- paczkomatów firmy InPost Paczkomaty sp. z o.o.;
- Poczty Polskiej S.A. (przesyłka Pocztex Kurier 48) lub firmy kurierskiej Fedex Express Polska sp. z o.o. lub firmy kurierskiej InPost Express sp. z o.o. – wyboru jednego z trzech dostawców wymienionych w tym punkcie dokonuje SPRZEDAWCA.
- Jeżeli łączna wartość brutto zamówienia jest mniejsza od 250 zł, koszty dostawy ponosi KLIENT.
- Koszty dostawy ponoszone przez KLIENTA są uzależnione od wybranego sposobu dostawy oraz formy płatności, a ich wysokość podana jest w tabeli poniżej.
|
Zapłata przez PayU/ przedpłata/przelew |
Zapłata przy odbiorze |
Paczkomaty InPost |
10 zł |
|
Poczta Polska |
13 zł |
16 zł |
Kurier InPost |
14 zł |
18 zł |
Kurier Fedex |
18 zł |
22 zł |
Odbiór osobisty |
0 zł |
- Koszty dostawy są wyszczególniane w oddzielnej pozycji w fakturze VAT wystawianej przez SPRZEDAWCĘ dla KLIENTA.
- W przypadku realizacji zamówienia poprzez odbiór osobisty KLIENT może odebrać zakupione PRODUKTY w dni robocze w godzinach od 8 do 16. Ustalenie innych godzin odbioru jest możliwe telefonicznie pod numerem 22 840-19-25.
- Możliwość osobistego odbioru książek w siedzibie Wydawnictwa jest wstrzymana do odwołania.
§ 6. Termin realizacji zamówień
- Termin przekazania zamówienia do realizacji zależy od wybranej przez KLIENTA formy płatności:
- w przypadku zapłaty gotówką przy odbiorze osobistym zamówienie jest przekazywane do realizacji w momencie otrzymania gotówki;
- w przypadku zapłaty przy odbiorze PRODUKTU (zaliczenie pocztowe) zamówienie jest przekazywane do realizacji po otrzymaniu przez SPRZEDAWCĘ zamówienia;
- w przypadku przedpłaty przelewem bankowym zamówienie jest przekazywane do realizacji po wpłynięciu kwoty przelewu odpowiadającej wartości zamówienia na rachunek bankowy SPRZEDAWCY;
- w przypadku przedpłaty w systemie płatności elektronicznych PayU zamówienie jest przekazywane do realizacji po otrzymaniu przez SPRZEDAWCĘ potwierdzenia poprawnego wykonania płatności od PayU;
- w przypadku przelewu z odroczonym terminem płatności zamówienie jest przekazywane do realizacji po otrzymaniu zamówienia przez SPRZEDAWCĘ.
- Maksymalny termin przekazania zamówienia do realizacji wynosi:
- we wrześniu i październiku 2 dni robocze (tj. dni od poniedziałku do piątku), liczone od daty złożenia zamówienia;
- w pozostałych miesiącach 3 dni robocze.
- Zamówienie złożone do godziny 10.00 dnia roboczego traktowane jest jako złożone w danym dniu.
- W przypadku złożenia zamówienia w dzień roboczy po godzinie 10.00 albo w sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny zamówienie jest rejestrowane jako złożone najbliższego następnego dnia roboczego.
- Termin otrzymania przesyłki przez KLIENTA obejmuje termin przekazania zamówienia do realizacji plus czas dostawy.
- Czas dostawy przesyłki przez Pocztę Polską wynosi zwykle 1-4 dni robocze, natomiast przez firmy kurierskie InPost i Fedex oraz paczkomaty InPost – 1-2 dni robocze.
- SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie PRODUKTÓW lub opóźnienie w dostawie spowodowane podaniem przez KLIENTA błędnego lub niedokładnego adresu dostawy.
§ 7. Ceny produktów
- Wszystkie ceny PRODUKTÓW i koszty przesyłki podawane przez SPRZEDAWCĘ są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Cena podana przy PRODUKCIE jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez KLIENTA i nie zawiera kosztu dostawy.
- Jeżeli KLIENT ma prawo do rabatu cenowego, to cena uwzględniająca rabat cenowy jest widoczna dopiero po dodaniu przez KLIENTA PRODUKTU do koszyka.
- Jeżeli KLIENT posiada kupon rabatowy, to przyznany na podstawie tego kuponu rabat jest uwzględniany po jego wpisaniu – przy wyliczaniu wartości brutto zamówienia.
- SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo do zmiany cen PRODUKTÓW znajdujących się w jego ofercie oraz wprowadzania do oferty nowych PRODUKTÓW.
§ 8. Formy płatności
- KLIENT może wybrać następujące formy płatności za zamówione PRODUKTY:
- gotówka – przy odbiorze osobistym w siedzibie SPRZEDAWCY;
- zapłata przy odbiorze PRODUKTU – przy dostawie PRODUKTÓW za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej;
- przedpłata przelewem bankowym – przy dostawie PRODUKTÓW za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub paczkomatów InPost;
- przedpłata w systemie płatności elektronicznych PayU – przy dostawie PRODUKTÓW za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub paczkomatów InPost;
- przelew z odroczonym terminem płatności – tylko w przypadku składania zamówienia przez publiczne placówki oświatowe lub w przypadku indywidualnego uzgodnienia tej formy płatności przez KLIENTA ze SPRZEDAWCĄ. Ta forma płatności dostępna jest tylko dla zalogowanych KLIENTÓW.
§ 9. Promocje
- SPRZEDAWCA udziela następujących stałych rabatów cenowych:
- Rabat w wysokości 10% jest udzielany wówczas, gdy KLIENT zamawia 5 lub więcej egzemplarzy jednego PRODUKTU (jednej pozycji zamówienia). Rabat dotyczy wyłącznie danego PRODUKTU i nie ma wpływu na ceny pozostałych zamawianych PRODUKTÓW.
- Rabat w wysokości 15% jest udzielany wówczas, gdy KLIENT zamawia 10 lub więcej egzemplarzy jednego PRODUKTU. Rabat dotyczy wyłącznie danego PRODUKTU i nie ma wpływu na ceny pozostałych zamawianych PRODUKTÓW.
- Stałe rabaty cenowe nie są udzielane przy zakupie PRODUKTÓW będących zestawami książek.
- SPRZEDAWCA ma prawo przeprowadzania i odwoływania innych akcji promocyjnych na oferowane przez siebie PRODUKTY oraz wyprzedaży, a także wprowadzania w nich zmian.
- Warunki akcji promocyjnej lub wyprzedaży mogą przewidywać zawieszenie stałych rabatów cenowych.
- Warunki innych akcji promocyjnych i wyprzedaży będą każdorazowo ogłaszane na stronie internetowej SPRZEDAWCY www.ekonomik.biz.pl.
- Innych promocji i wyprzedaży nie można łączyć między sobą ani ze stałymi rabatami cenowymi, chyba że warunki danej promocji lub wyprzedaży będą zawierały inne postanowienia.
- SPRZEDAWCA ma prawo przyznawania kodów rabatowych wybranym przez siebie KLIENTOM.
- Kod rabatowy może zostać przekazany za pomocą ulotki, e-maila, newslettera lub SMS-a.
- Promocje oraz kody rabatowe nie sumują się, chyba że regulamin promocji na to zezwala.
- Z kodu rabatowego można skorzystać dowolną liczbę razy w okresie jego ważności, jedynie podczas składania zamówienia w sklepie internetowym www.ekonomik.biz.pl.
- Kod rabatowy nie obniża i nie redukuje kosztów dostawy.
§ 10. Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 287, z późn. zm.) KLIENT może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w dniu, w którym KLIENT lub wskazana przez niego osoba trzecia otrzymała PRODUKT od pracownika SPRZEDAWCY lub od pracownika firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej albo odebrała PRODUKT z paczkomatu InPost.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KLIENT powinien poinformować SPRZEDAWCĘ o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. KLIENT może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu). Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe.
- W przypadku gdy KLIENT dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest, aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy podał on rachunek bankowy, na który zostaną zwrócone mu zapłacone środki.
- Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich PRODUKTÓW objętych zamówieniem bądź ich części.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- SPRZEDAWCA zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną poprzez wysyłanie skanu oświadczenia na adres e-mail: biuro@ekonomik.biz.pl.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres SPRZEDAWCY.
- W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie umowę uważa się za niezawartą.
- SPRZEDAWCA niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia KLIENTA o odstąpieniu od umowy oraz otrzymania PRODUKTU, zwraca KLIENTOWI wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia PRODUKTU do KLIENTA.
- SPRZEDAWCA może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od KLIENTA do chwili otrzymania PRODUKTU z powrotem lub dostarczenia przez KLIENTA dowodu odesłania PRODUKTU, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- KLIENT pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU z tytułu odstąpienia od umowy, tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania PRODUKTU do SPRZEDAWCY.
- SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności na rachunek bankowy podany przez KLIENTA w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
- KLIENT ma obowiązek zwrócić PRODUKT SPRZEDAWCY niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie PRODUKTU przed upływem terminu.
§ 11. Reklamacje wad produktów
- SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny wobec KLIENTA, jeżeli sprzedany PRODUKT ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych PRODUKTÓW z umową.
- KLIENT ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego PRODUKTU przez SPRZEDAWCĘ.
- SPRZEDAWCA w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji KLIENTA i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- W celu rozpatrzenia reklamacji przez SPRZEDAWCĘ KLIENT powinien dostarczyć do SPRZEDAWCY reklamowany PRODUKT lub PRODUKTY wraz z dowodem ich zakupu oraz opisem reklamacji.
- Opis reklamacji KLIENT może sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe.
- W przypadku gdy PRODUKT został dostarczony do KLIENTA za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub paczkomatu InPost, reklamowany PRODUKT, dowód zakupu oraz opis reklamacji należy wysłać na adres SPRZEDAWCY.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji PRODUKT zostanie wymieniony na wolny od wad lub KLIENT będzie mógł odstąpić od umowy sprzedaży i otrzymać zwrot zapłaconej kwoty.
- Koszty związane z odesłaniem reklamowanego PRODUKTU ponosi SPRZEDAWCA i zwraca je po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
- Zwrot zapłaconej przez KLIENTA kwoty oraz kosztów odesłania reklamowanego PRODUKTU nastąpi w terminie 3 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji – przelewem bankowym lub przekazem pocztowym na wskazany przez KLIENTA rachunek bankowy lub adres.
§ 12. Dane osobowe
- Zasady przetwarzania danych osobowych gromadzonych przez SPRZEDAWCĘ zostały opisane w dokumencie Polityka prywatności.
- Dokument Polityka prywatności stanowi integralną część niniejszego regulaminu.
§ 13. Przerwy techniczne
- SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do sklepu internetowego spowodowany czynnikami niezależnymi od SPRZEDAWCY oraz wynikającymi z tego konsekwencjami.
- SPRZEDAWCA nie ponosi również odpowiedzialności za konsekwencje przerw w dostępie do sklepu internetowego spowodowane względami technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem jego funkcjonalności.
§ 14. Inne postanowienia
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
- KLIENT będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. KLIENT w szczególności może skorzystać z procedur mediacyjnych zapewnianych przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej lub stałe polubowne sądy konsumenckie działające przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji Handlowej lub z postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określonego w Ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r., poz. 1823).
- Rejestr podmiotów uprawnionych do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (dalej „Podmioty uprawnione”), prowadzony przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dostępny jest pod adresem https://uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php.
- Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.
- Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur, w tym postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, o którym mowa w Ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r., poz. 1823), dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, np. pod adresem: spsk.wiih.org.pl oraz stronach internetowych Podmiotów uprawnionych.
- Szczegółowe informacje w zakresie działania i organizacji inspekcji handlowej w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 maja 2017 r. w sprawie regulaminu organizacji i działania inspekcji handlowej w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (Dz.U. z 2017 r., poz. 1014).
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od 1 lipca 2022 r.
- SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Ewentualne zmiany Regulaminu obowiązują od daty ich opublikowania na stronie sklepu internetowego www.ekonomik.biz.pl.
- Wszelkie uwagi i problemy można zgłaszać do SPRZEDAWCY korzystając z dowolnego sposobu kontaktu wymienionego na początku niniejszego regulaminu.
Załącznik 1. Wzór odstąpienia od umowy
Załącznik 2. Formularz reklamacji
Aktualny regulamin sklepu w formacie PDF
Regulamin sklepu obowiązujący do 30 czerwca 2022 r.
Regulamin sklepu obowiązujący do 31 sierpnia 2020 r.
Regulamin sklepu obowiązujący do 3 listopada 2019 r.
Regulamin sklepu obowiązujący do 30 czerwca 2019 r.
Regulamin sklepu obowiązujący do 4 lutego 2019 r.
Regulamin sklepu obowiązujący do 25 maja 2018 r.
Przejdź do strony głównej