1 » 2 » Sprzedaż produktów i usług reklamowych - podręcznik3
Sprzedaż produktów i usług reklamowych - podręcznik 1Sprzedaż produktów i usług reklamowych - podręcznik 2
Sprzedaż produktów i usług reklamowych - podręcznik 1Sprzedaż produktów i usług reklamowych - podręcznik 2

Sprzedaż produktów i usług reklamowych - podręcznik

Koszt wysyłki: od 9,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:POCZTA POLSKA ---> płatność przelewem lub przez PayU - 9,00 zł
POCZTA POLSKA ---> zapłata przy odbiorze - 16,00 zł
KURIER ---> płatność przelewem lub przez PayU - 17,00 zł
KURIER ---> zapłata przy odbiorze - 20,00 zł
Odbiór osobisty w biurze Wydawnictwa - 0,00 zł

Kod EAN: 978-83-7735-059-1

Cena: 25,20 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Cena książki zmienia się w zależności od liczby kupowanych egzemplarzy - zobacz szczegóły.

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • Notka MEN
  • Materiały dodatkowe
  • W zestawie taniej (3)
  • Recenzje produktu (0)
 
Autor: Leszek Zaborowski
 
 O książce: 
Przeznaczenie podręcznika:
  • zawód: technik organizacji reklamy
  • kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
W podręczniku omówione zostały wszystkie hasła występujące w podstawie programowej kształcenia w zawodach z 2012 roku i 2017 roku w zakresie kwalifikacji A.26/AU.29 występujące w zawodzie technik organizacji reklamy.

Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych zdarzeń, w których autor uczestniczył. Książka napisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera wyjaśnienie wielu wyrażeń z języka branżowego stosowanego na rynku reklamowym. Oferuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego - dlatego może być przydatna również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły.


Książka zawiera:
  • 23 tabele
  • 20 fotografii
  • 14 rysunków
  • 18 wzorów
  • 110 przykładów
  • 200 stron formatu B5
alt Spis treści
alt Fragment

ISBN 978-83-7735-059-1
Wydanie 2016 r.



 Opinie praktyków o podręczniku: 
„Podręcznik wyjaśnia w przejrzysty sposób strukturę, funkcjonowanie i współzależności w zakresie współpracy marketingowo-reklamowej między działającymi na rynku firmami. Dostarcza elementarnej, rzetelnej wiedzy nt. terminologii oraz podstaw planowania i zakupu / sprzedaży czasu i przestrzeni reklamowej w mediach tradycyjnych oraz cyfrowych. W usystematyzowany i przystępny sposób przekazuje także praktyczną wiedzę z zakresu strategii dotarcia do potencjalnego klienta oraz przygotowania i zaprezentowania mu oferty sprzedażowej, a następnie realizacji zdobytych zleceń i ich sprawnego dokumentowania." - Elżbieta Urbaczka (Pracuje w branży reklamowej od ponad 20 lat. Posiada doświadczenie zawodowe zarówno po stronie mediów i reklamodawców, jak i agencji reklamowych. Członek jury w Konkursie Efektywności Komunikacji Marketingowej Effie w 2014 r.)

„Wraz z książką  «Sprzedaż produktów i usług reklamowych» Leszka Zaborowskiego – praktyka z wieloletnim doświadczeniem na rynku reklamowym – czytelnik otrzymuje skondensowaną wiedzę praktyczną, która pomoże mu wejść na rynek pracy, ułatwi adaptację w nowym środowisku zawodowym i wykonywanie codziennych obowiązków.Katarzyna Chrabaszcz (Od ponad 20 lat zajmuje sie komunikacją marketingową. Współpracowała z firmami, które są światowymi liderami w różnych branżach. Od wielu lat zarządza wieloosobowymi międzynarodowymi zespołami specjalistów.)

 O autorze: 
Leszek Zaborowski  absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w różnych agencjach reklamowych, w których zajmował się współpracą z reklamodawcami przy wielu kampaniach reklamowych (m.in. herbaty Lipton, lodów Magnum, margaryny Rama, mydła Dove). Obecnie współpracuje z Telewizją Polską.
 

1. Miejsce i znaczenie agencji reklamowej w gospodarce
    1.1. Reklama – pojęcie, funkcje, formy i etapy jej oddziaływania
    1.2. Rynek reklamy – definicja, struktura i znaczenie w gospodarce
    1.3. Historia agencji reklamowych
    1.4. Zadania agencji reklamowej
    1.5. Struktura agencji reklamowych

2. Produkty reklamowe na rynku
    2.1. Marketing-mix
    2.2. Grupa docelowa
    2.3. Kategorie produktów reklamowych
    2.4. Rodzaje narzędzi reklamowych
    2.5. Źródła i sposoby zdobywania informacji o rynku reklamowym i jego produktach

3. Opracowywanie ofert handlowych na rynku reklamowym
    3.1. Oferta handlowa i jej elementy
    3.2. Potrzeby, cele, wymagania i oczekiwania klientów agencji reklamowych (reklamodawców)
    3.3. Metody współpracy agencji reklamowej z klientami
    3.4. Briefy reklamowe i ich znaczenie w procesie przygotowywania oferty handlowej
    3.5. Przebieg współpracy między agencją reklamową a klientem

4. Ceny na rynku reklamowym, wynagrodzenie agencji reklamowej, wycena ofert handlowych
    4.1. Ceny na rynku reklamowym i metody ich ustalania
    4.2. Wycena produktów i usług reklamowych
    4.3. Ustalanie ceny pracy (wynagrodzenia) agencji reklamowej
    4.4. Wycena oferty handlowej

5. Prezentacje
    5.1. Podstawowe informacje o prezentacjach
    5.2. Co składa się na dobrą prezentację
    5.3. Ogólne zasady tworzenia dokumentów prezentacyjnych

6. Typy klientów agencji reklamowych oraz tworzenie i zarządzanie bazą danych klientów
    6.1. Podstawowe typy klientów agencji reklamowej
    6.2. Identyfikowanie osób decyzyjnych u reklamodawców
    6.3. Formy kontaktów agencji reklamowej z klientami
    6.4. Segmentacja klientów agencji reklamowej
    6.5. Podstawowe informacje o bazach danych klientów
    6.6. Tworzenie bazy danych klientów w agencji reklamowej
    6.7. Źródła zdobywania informacji o potencjalnych klientach agencji reklamowej
    6.8. Zarządzanie bazą danych klientów agencji reklamowej

7. Spotkania biznesowe, w tym rozmowy sprzedażowe i negocjacje
    7.1. Podstawowe informacje o spotkaniach biznesowych
    7.2. Etapy spotkania biznesowego
    7.3. Charakter spotkań biznesowych na rynku reklamowym
    7.4. Rozmowy sprzedażowe i ich prowadzenie
    7.5. Negocjacje – podstawowe informacje, etapy i porady

8. Realizacja zleceń i dokumentowanie sprzedaży
    8.1. Realizacja zleceń
    8.2. Dokumentowanie procesu sprzedaży, fakturowanie i archiwizacja dokumentów

 

Do podręcznika Sprzedaż produktów i usług reklamowych mamy opracowane następujące materiały dodatkowe dla nauczycieli:

1. Test (dla dwóch grup) pozwalający na sprawdzenie opanowania przez uczniów całości materiału nauczania
2. Plan wynikowy dostosowany do nowej podstawy programowej kształcenia w zawodach
3. Odpowiedzi do zbioru ćwiczeń

Warunki otrzymania materiałów dodatkowych znajdą Państwo w tym miejscu.

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję