1 » 2 » Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie3
Kwalifikacja A.27/AU.30 1Kwalifikacja A.27/AU.30 2
Kwalifikacja A.27/AU.30 1Kwalifikacja A.27/AU.30 2
Nowość

Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie

Koszt wysyłki: od 9,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:POCZTA POLSKA ---> płatność przelewem lub przez PayU - 9,00 zł
POCZTA POLSKA ---> zapłata przy odbiorze - 16,00 zł
KURIER ---> płatność przelewem lub przez PayU - 17,00 zł
KURIER ---> zapłata przy odbiorze - 20,00 zł
Odbiór osobisty w biurze Wydawnictwa - 0,00 zł

Kod EAN: 978-83-7735-81-2

Cena: 29,40 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Cena książki zmienia się w zależności od liczby kupowanych egzemplarzy - zobacz szczegóły.

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • W zestawie taniej (1)
  • Do pobrania (3)
  • Recenzje produktu (0)

Autorki: Jolanta Konarzewska, Agata Tomaszewska

 O książce: 
Książka Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
 pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.27/AU.30. Mogą z niej korzystać zarówno uczniowie techników, jak i słuchacze zawodowych kursów kwalifikacyjnych oraz osoby przygotowujące się do egzaminu samodzielnie.
 
Książka ma 248 stron i składa się z czterech części:
  • część I stanowi repetytorium;
  • część II zawiera 7 testów, każdy po 40 zadań jednokrotnego wyboru;
  • część III obejmuje 9 zadań praktycznych;
  • cześć IV zawiera 4 arkusze egzaminacyjne, z których każdy składa się z zadania praktycznego oraz testu.

Łącznie w całej książce jest 440 zadań zamkniętych 13 zadań praktycznych. Repetytorium ma formę słownika, który zawiera najważniejsze pojęcia, jakie należy znać przed egzaminem potwierdzającym kwalifikację A.27/AU.30. Dodatkowo na końcu repetytorium zamieszczono następujące aneksy:
1. Wskaźniki pomiaru skuteczności i efektywności działań promocyjnych.
2. Reklama – pojęcie, funkcje, formy.
3. Reklama na środkach komunikacji miejskiej.


Odpowiedzi do testów, zadań praktycznych i arkuszy egzaminacyjnych, zawartych w niniejszym opracowaniu, zostały wydane w odrębnej książce Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie. Odpowiedzi.
 
alt Spis treści
alt Fragment
 
ISBN 978-83-7735-081-2
Wydanie 2018 r.


 O autorkach: 
Jolanta Konarzewska – absolwentka Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi na kierunku Zarządzanie w specjalności rachunkowość i analiza finansowa oraz studiów podyplomowych na Wydziale Nauk Społecznych w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej – kierunek Reklama i public relations. Nauczyciel przedmiotów zawodowych ekonomicznych i reklamy w szkole dziennej oraz policealnej. Praktyk w dziedzinie księgowości oraz kadr i płac. Współpracuje z Okręgową Komisją Egzaminacyjną w Warszawie w charakterze egzaminatora w zawodzie technik organizacji reklamy – kwalifikacje A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych oraz A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej.


Agata Tomaszewska – absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Łączy doświadczenie zdobyte w zawodzie grafika komputerowego z doświadczeniem nauczyciela przedmiotów zawodowych realizowanych na kierunkach technik organizacji reklamy oraz technik fotografii i multimediów. Współpracuje z Okręgową Komisją Egzaminacyjną w Łodzi w charakterze egzaminatora oraz autora zestawów egzaminacyjnych. Recenzentka modyfikacji podstawy programowej kształcenia w zawodach oraz programów nauczania na kierunkach fotograf i technik fotografii i multimediów.
 

I. Repetytorium

II. Testy
    Test 1
    Test 2
    Test 3
    Test 4
    Test 5
    Test 6
    Test 7

III. Zadania praktyczne
    Zadanie 1
    Zadanie 2
    Zadanie 3
    Zadanie 4
    Zadanie 5
    Zadanie 6
    Zadanie 7
    Zadanie 8
    Zadanie 9

IV. Arkusze egzaminacyjne
    Arkusz egzaminacyjny 1
       Część praktyczna
       Część pisemna
       Karta odpowiedzi
    Arkusz egzaminacyjny 2
       Część praktyczna
       Część pisemna
       Karta odpowiedzi
    Arkusz egzaminacyjny 3
       Część praktyczna
       Część pisemna
       Karta odpowiedzi
    Arkusz egzaminacyjny 4
       Część praktyczna
       Część pisemna
       Karta odpowiedzi

 
ZESTAW: Technik organizacji reklamy

ZESTAW: Technik organizacji reklamy

86,10 zł
szt. Do koszyka
  • Pliki graficzne.ZIP Pliki graficzne wykorzystywane w zadaniach praktycznych - spakowane w archiwum ZIP
    Wielkość pliku: 22 MB
     
  • Pliki graficzne.RAR Pliki graficzne wykorzystywane w zadaniach praktycznych - spakowane w archiwum RAR
    Wielkość pliku: 18 MB
     
  • Pliki graficzne.7z Pliki graficzne wykorzystywane w zadaniach praktycznych - spakowane w archiwum 7z
    Wielkość pliku: 4 MB

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję