1 » 2 » Sprzedaż produktów i usług reklamowych - ćwiczenia3
Sprzedaż produktów i usług reklamowych - ćwiczeniaSprzedaż produktów i usług reklamowych - ćwiczenia
Sprzedaż produktów i usług reklamowych - ćwiczeniaSprzedaż produktów i usług reklamowych - ćwiczenia
Nowość

Sprzedaż produktów i usług reklamowych - ćwiczenia

Koszt wysyłki: od 9,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:POCZTA POLSKA ---> płatność przelewem lub przez PayU - 9,00 zł
POCZTA POLSKA ---> zapłata przy odbiorze - 16,00 zł
KURIER ---> płatność przelewem lub przez PayU - 17,00 zł
KURIER ---> zapłata przy odbiorze - 20,00 zł
Odbiór osobisty w biurze Wydawnictwa - 0,00 zł

Kod EAN: 978-83-7735-090-4

Cena: 14,70 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Cena książki zmienia się w zależności od liczby kupowanych egzemplarzy - zobacz szczegóły.

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • Materiały dodatkowe
  • W zestawie taniej (3)
  • Recenzje produktu (0)

Autor: Leszek Zaborowski 


Zbiór ćwiczeń jest dokładnie dostosowany do treści i układu podręcznika Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Może być wykorzystywany w szkołach realizujących podstawy programowe kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy z 2012 r. i z 2017 r.


Książka zawiera 219 ćwiczeń, różnorodnych pod względem formy i stopnia trudności. Wiele z nich polega na analizie rzeczywistych reklam występujących na rynku i ich rozwiązanie wymaga skorzystania z internetu. Aby ułatwić uczniom dostęp do reklam w internecie, w ćwiczeniach zamieszczono kody QR i skrócone linki.
 

Ćwiczenia zawarte w książce polegają m.in. na:

  • analizowaniu reklam zamieszczonych w książce oraz  w różnych mediach i udzielaniu odpowiedzi na pytania dotyczące tych reklam;
  • dopasowywaniu pojęć do odpowiadających im charakterystyk lub definicji;
  • charakteryzowaniu poznanych pojęć i zjawisk;
  • wyszukiwaniu w różnych źródłach odpowiedzi na pytania;
  • określaniu różnic pomiędzy różnymi pojęciami i zjawiskami;
  • uzupełnianiu luk w zdaniach;
  • sporządzaniu notatek;
  • rozstrzyganiu o poprawności różnych tez;
  •  obliczaniu różnych wielkości;
  • sporządzaniu i uzupełnianiu dokumentów;
  • wyszukiwaniu informacji w internecie;
  • odpowiadaniu na pytania na podstawie tekstu.

 

Ćwiczenia zostały skonstruowane tak, aby – oprócz poznawania i utrwalania materiału – wspomagały zdobywanie przez uczniów ważnych i przydatnych współcześnie umiejętności, jak wyszukiwanie i selekcjonowanie informacji, krytyczne myślenie, czy tworzenie i przedstawianie treści.

Rozwiązywanie ćwiczeń pozwoli również uczniom na doskonalenie różnych kompetencji kluczowych – m.in. porozumiewania się w języku ojczystym oraz kompetencji matematycznych, informatycznych i społecznych.


Książka może być wykorzystywana w szkołach jako materiał ćwiczeniowy. Materiały ćwiczeniowe są to materiały przeznaczone dla uczniów, służące utrwaleniu przez nich wiadomości i umiejętności. Materiały ćwiczeniowe nie podlegają procedurze dopuszczania przez Ministra Edukacji Narodowej ani nie są umieszczane w żadnych urzędowych wykazach. Decyzja o tym, czy i jakie materiały stosować, należy wyłącznie do nauczyciela. Materiały ćwiczeniowe powinny być jednak zamieszczane w szkolnych wykazach podręczników i podawane do publicznej wiadomości.


Zbiór ćwiczeń nie zawiera rozwiązań. Rozwiązania wysyłamy w formie elektronicznej tylko nauczycielom. Informacje o tym, w jaki sposób można otrzymać odpowiedzi do ćwiczeń i inne materiały dodatkowe, znajdują się na tej stronie.

Książka zawiera: 

  • 219 ćwiczeń
  • 161 stron formatu B5
alt Spis treści
alt Fragment

ISBN 978-83-7735-090-4
Wydanie 2018 r.
 

1. Miejsce i znaczenie agencji reklamowej w gospodarce
2. Produkty reklamowe na rynku
3. Opracowywanie ofert handlowych na rynku reklamowym
4. Ceny na rynku reklamowym, wynagrodzenie agencji reklamowej, wycena ofert handlowych
5. Prezentacje
6. Typy klientów agencji reklamowych oraz tworzenie i zarządzanie bazą danych klientów
7. Spotkania biznesowe, w tym rozmowy sprzedażowe i negocjacje
8. Realizacja zleceń i dokumentowanie sprzedaży

 

Do podręcznika i ćwiczeń Sprzedaż produktów i usług reklamowych mamy opracowane następujące materiały dodatkowe dla nauczycieli:

1. Test (dla dwóch grup) pozwalający na sprawdzenie opanowania przez uczniów całości materiału nauczania
2. Plan wynikowy dostosowany do nowej podstawy programowej kształcenia w zawodach
3. Odpowiedzi do zbioru ćwiczeń

Warunki otrzymania materiałów dodatkowych znajdą Państwo w tym miejscu.

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję