Strona główna » Sprzedaż produktów i usług reklamowych » Sprzedaż produktów i usług reklamowych - ćwiczenia
Sprzedaż produktów i usług reklamowych - ćwiczeniaSprzedaż produktów i usług reklamowych - ćwiczenia
Sprzedaż produktów i usług reklamowych - ćwiczenia
Sprzedaż produktów i usług reklamowych - ćwiczenia
Promocja "Czarny Piątek"

Sprzedaż produktów i usług reklamowych - ćwiczenia

Koszt wysyłki: od 10,00 zł

Kod EAN: 978-83-7735-090-4

Cena: 10,50 zł

Cena poprzednia: 21,00 zł

pozostało do końca promocji
Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • Materiały dodatkowe
  • Recenzje produktu (0)

Autor: Leszek Zaborowski 


 O książce: 
Zbiór ćwiczeń jest dokładnie dostosowany do treści i układu podręcznika Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Zawiera 219 ćwiczeń, różnorodnych pod względem formy i stopnia trudności. Wiele z nich polega na analizie rzeczywistych reklam występujących na rynku i ich rozwiązanie wymaga skorzystania z internetu. Aby ułatwić uczniom dostęp do reklam w internecie, w ćwiczeniach zamieszczono kody QR i skrócone linki.

 

Wykorzystanie książki w zawodach

Podstawy programowe z 2012 i 2017 r. (uczniowie po gimnazjum) Podstawa programowa z 2019 r. (uczniowie po szkole podstawowej)
technik organizacji reklamy technik reklamy

 

Ćwiczenia zawarte w książce polegają m.in. na:

  • analizowaniu reklam zamieszczonych w książce oraz  w różnych mediach i udzielaniu odpowiedzi na pytania dotyczące tych reklam;
  • dopasowywaniu pojęć do odpowiadających im charakterystyk lub definicji;
  • charakteryzowaniu poznanych pojęć i zjawisk;
  • wyszukiwaniu w różnych źródłach odpowiedzi na pytania;
  • określaniu różnic pomiędzy różnymi pojęciami i zjawiskami;
  • uzupełnianiu luk w zdaniach;
  • sporządzaniu notatek;
  • rozstrzyganiu o poprawności różnych tez;
  • obliczaniu różnych wielkości;
  • sporządzaniu i uzupełnianiu dokumentów;
  • wyszukiwaniu informacji w internecie;
  • odpowiadaniu na pytania na podstawie tekstu.

 

Rozwiązanie ćwiczeń pozwoli uczniom udoskonalić następujące kompetencje kluczowe: kompetencje matematyczne, kompetencje cyfrowe, kompetencje osobiste, społeczne i w zakresie umiejętności uczenia się, kompetencje w zakresie rozumienia i tworzenia informacji, oraz kompetencje w zakresie przedsiębiorczości.


Książka może być wykorzystywana w szkołach jako materiał ćwiczeniowy. Materiały ćwiczeniowe są to materiały przeznaczone dla uczniów, służące utrwaleniu przez nich wiadomości i umiejętności. Materiały ćwiczeniowe nie podlegają procedurze dopuszczania przez Ministra Edukacji Narodowej ani nie są umieszczane w żadnych urzędowych wykazach. Decyzja o tym, czy i jakie materiały stosować, należy wyłącznie do nauczyciela. Wybrane materiały ćwiczeniowe powinny być corocznie podawane przez dyrektora szkoły do publicznej wiadomości wraz z obowiązującym w danym roku szkolnym zestawem podręczników lub materiałów edukacyjnych.

Zbiór ćwiczeń nie zawiera rozwiązań. Rozwiązania wysyłamy w formie elektronicznej tylko nauczycielom. Informacje o tym, w jaki sposób można otrzymać odpowiedzi do ćwiczeń i inne materiały dodatkowe, znajdują się na tej stronie.

Książka zawiera:
  • 219 ćwiczeń
  • 161 stron formatu B5

alt Spis treści
alt Fragment

ISBN 978-83-7735-090-4
Wydanie I (2018 r.)
 

1. Miejsce i znaczenie agencji reklamowej w gospodarce
2. Produkty reklamowe na rynku
3. Opracowywanie ofert handlowych na rynku reklamowym
4. Ceny na rynku reklamowym, wynagrodzenie agencji reklamowej, wycena ofert handlowych
5. Prezentacje
6. Typy klientów agencji reklamowych oraz tworzenie i zarządzanie bazą danych klientów
7. Spotkania biznesowe, w tym rozmowy sprzedażowe i negocjacje
8. Realizacja zleceń i dokumentowanie sprzedaży

 

Do podręcznika i ćwiczeń Sprzedaż produktów i usług reklamowych mamy opracowane następujące materiały dodatkowe dla nauczycieli:

1. Test (dla dwóch grup) pozwalający na sprawdzenie opanowania przez uczniów całości materiału nauczania
2. Plan wynikowy dostosowany do nowej podstawy programowej kształcenia w zawodach
3. Odpowiedzi do zbioru ćwiczeń

4. Wykorzystanie mediów społecznościowych przez podmioty rynku reklamowego (materiał dodatkowy do podręcznika)


Warunki otrzymania materiałów dodatkowych znajdą Państwo w tym miejscu.
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje produktów.

USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie Polityka cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ