1 » 2 » Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie3
Kwalifikacja A.26/AU.29 1Kwalifikacja A.26/AU.29 2
Kwalifikacja A.26/AU.29 1Kwalifikacja A.26/AU.29 2
Nowość

Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie

Koszt wysyłki: od 9,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:POCZTA POLSKA ---> płatność przelewem lub przez PayU - 9,00 zł
POCZTA POLSKA ---> zapłata przy odbiorze - 16,00 zł
KURIER ---> płatność przelewem lub przez PayU - 17,00 zł
KURIER ---> zapłata przy odbiorze - 20,00 zł
Odbiór osobisty w biurze Wydawnictwa - 0,00 zł

Kod EAN: 978-83-7735-077-5

Cena: 29,40 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Cena książki zmienia się w zależności od liczby kupowanych egzemplarzy - zobacz szczegóły.

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • W zestawie taniej (2)
  • Recenzje produktu (0)


Autorki: Małgorzata Drygała, Anna Terejko

 O książce: 
Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
 pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.26/AU.29. Mogą z niej korzystać zarówno uczniowie techników, jak i słuchacze zawodowych kursów kwalifikacyjnych oraz osoby przygotowujące się do egzaminu samodzielnie.
 
Książka ma 304 strony i składa się z czterech części:
  • część I stanowi repetytorium, czyli omówienie najważniejszych zagadnień, jakie należy powtórzyć przed egzaminem potwierdzającym kwalifikację A.26/AU.29;
  • część II zawiera 10 testów, każdy po 40 zadań jednokrotnego wyboru;
  • część III obejmuje 10 zadań praktycznych;
  • cześć IV zawiera 4 arkusze egzaminacyjne, z których każdy składa się z zadania praktycznego oraz testu.
Łącznie w całej książce jest 560 zadań zamkniętych 14 zadań praktycznych. Obszerne, obejmujące ponad 100 stron repetytorium razem z podręcznikiem Sprzedaż produktów i usług reklamowych stanowią kompleksowe źródło wiedzy z zakresu zagadnień występujących na egzaminie potwierdzającym kwalifikację A.26/AU.29.

Odpowiedzi do testów, zadań praktycznych i arkuszy egzaminacyjnych, zawartych w niniejszym opracowaniu, zostały wydane w odrębnej książce Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie. Odpowiedzi.
 
alt Spis treści
alt Fragment
 
ISBN 978-83-7735-077-5
Wydanie 2017 r.


 O autorkach: 
Małgorzata Drygała – absolwentka Akademii Ekonomicznej na kierunku "Gospodarka Narodowa". Ukończyła studia podyplomowe z informatyki na Uniwersytecie Wrocławskim. Nauczyciel dyplomowany w zakresie przedmiotów ekonomicznych z ponad dwudziestoletnim stażem pracy. Przygotowuje młodzież do egzaminów zawodowych w zakresie kwalifikacji A.26 / AU.29, A.35 / AU.35 i A.65 / AU.65 w szkole średniej i policealnej we Wrocławiu. Opiekun samorządu uczniowskiego, członek zespołu ds. promocji szkoły. Współpracuje z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, przygotowując młodzież do Olimpiady "Warto wiedzieć więcej o ubezpieczeniach społecznych".


Anna Terejko – absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego na kierunku "Marketing i zarządzanie". Ukończyła studia podyplomowe na kierunku "Reklama i public relations dla nauczycieli" w Wyższej Szkole Zarządzania i Przedsiębiorczości. Członek zespołu ds. promocji szkoły. Praktyk z kilkuletnim stażem pracy w branży reklamowej i sprzedażowej. Nauczyciel przedmiotów zawodowych w zakresie kwalifikacji A.26 / AU.29 i A.27 / AU.30. Przygotowuje młodzież do egzaminów zawodowych w zakresie tych kwalifikacji. Posiada uprawnienia egzaminatora w zakresie egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy. Współpracuje z Okręgową Komisją Egzaminacyjną we Wrocławiu w charakterze egzaminatora. Realizuje wiele projektów, współpracując m.in. z jednostkami miejskimi i przedstawicielami sektora non profit.
 

I. Repetytorium
1. Podstawowe pojęcia ekonomiczne

    1.1. Potrzeby i ich cechy
    1.2. Klasyfikacje potrzeb i ich hierarchia
    1.3. Rynek i jego klasyfikacje
    1.4. Popyt
    1.5. Podaż
    1.6. Cena
    1.7. Mechanizm rynkowy i równowaga rynkowa
    1.8. Udział w rynku, wzrost rynku, konkurencja i konkurencyjność
    1.9. Segmentacja rynku

2. Przedsiębiorstwo i jego otoczenie
    2.1. Pojęcie przedsiębiorstwa
    2.2. Przychody, koszty, wynik finansowy, próg rentowności
    2.3. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa
    2.4. Planowanie w przedsiębiorstwie
    2.5. Otoczenie przedsiębiorstwa

3. Elementy statystyki
    3.1. Podstawowe pojęcia
    3.2. Badania statystyczne
    3.3. Podstawowe miary statystyczne
    3.4. Główny Urząd Statystyczny

4. Negocjacje
    4.1. Podstawowe wiadomości o negocjacjach
    4.2. Fazy negocjacji
    4.3. Style negocjacji i ich cechy
    4.4. Wyniki negocjacji
    4.5. Komunikacja niewerbalna w negocjacjach

5. Klienci i ich obsługa
    5.1. Definicja klienta
    5.2. Podstawowy podział klientów
    5.3. Grupa docelowa
    5.4. Typy klientów
    5.5. Proces zakupu (cykl konsumpcyjny)
    5.6. Role w procesie zakupu
    5.7. Zachowania (decyzje) klienta
    5.8. Odczucia klienta związane z zakupem
    5.9. Zarządzanie relacjami z klientami

6. Proces sprzedaży
    6.1. Sprzedaż w handlu detalicznym
    6.2. Etapy procesu sprzedaży
    6.3. Rola sprzedawcy
    6.4. Tajemnica zawodowa sprzedawcy
    6.5. Ceny i podatek VAT
    6.6. Korespondencja handlowa
    6.7. Dokumentowanie sprzedaży
    6.8. Formy zapłaty

7. Marketing i marketing-mix
    7.1. Pojęcie marketingu
    7.2. Marketing-mix

8. Produkt
    8.1. Pojęcie produktu
    8.2. Struktura produktu
    8.3. Narzędzia kształtujące produkt (cechy produktu)
    8.4. Klasyfikacje produktów
    8.5. Asortyment produktów
    8.6. Cykl życia produktu
    8.7. Strategie dotyczące produktu

9. Cena
    9.1. Pojęcie ceny
    9.2. Metody ustalania cen
    9.3. Rabaty
    9.4. Skonto
    9.5. Strategie cenowe

10. Dystrybucja
    10.1. Pojęcie dystrybucji
    10.2. Rodzaje dystrybucji (strategie dystrybucji)
    10.3. Instrumenty związane z dystrybucją
    10.4. Rodzaje kanałów dystrybucji

11. Promocja
    11.1. Pojęcie promocji
    11.2. Narzędzia promocji
    11.3. Rodzaje strategii promocji

12. Reklama
    12.1. Definicja reklamy
    12.2. Podstawowe pojęcia związane z reklamą
    12.3. Slogan reklamowy
    12.4. Funkcje reklamy
    12.5. Mechanizmy psychologiczne wykorzystywane w reklamie
    12.6. Modele oddziaływania reklamy
    12.7. Media, środki reklamy i formaty (formy) reklamy
    12.8. Klasyfikacje reklamy
    12.9. Reklama telewizyjna
    12.10. Reklama radiowa
    12.11. Reklama internetowa
    12.12. Reklama kinowa
    12.13. Reklama prasowa
    12.14. Reklama małoformatowa (drukowana reklama pozaprasowa)
    12.15. Reklama gadżetowa
    12.16. Reklama zewnętrzna (outdoor)
    12.17. Reklama wewnętrzna (indoor)
    12.18. Reklama wystawienniczo-targowa
    12.19. Reklama bezpośrednia
    12.20. System identyfikacji wizualnej (SIW)
    12.21. Koszty reklamy a koszty uzyskania przychodów
    12.22. Aspekty prawne w reklamie
    12.23. Programy komputerowe wykorzystywane do tworzenia reklamy

13. Badania marketingowe
    13.1. Podstawowe pojęcia dotyczące badań marketingowych
    13.2. Źródła informacji wykorzystywanych w badaniach marketingowych
    13.3. Instrumenty pomiarowe stosowane w badaniach marketingowych
    13.4. Rodzaje badań marketingowych
    13.5. Wywiad jako metoda badań marketingowych
    13.6. Etapy badań marketingowych

14. Wybrane zagadnienia z zarządzania marketingowego

15. Współpraca agencji reklamowej z klientami
    15.1. Rynek reklamy
    15.2. Agencja reklamowa
    15.3. Kryteria wyboru agencji reklamowej przez klienta
    15.4. Rodzaje agencji i ich charakterystyka
    15.5. Komórki organizacyjne (działy) agencji reklamowej
    15.6. Osoby współpracujące z agencją reklamową
    15.7. Umowy zawierane na rynku reklamowym
    15.8. Produkty reklamowe
    15.9. Kampania reklamowa
    15.10. Brief – podstawowy dokument na rynku reklamowym
    15.11. Ceny produktów i usług reklamowych, wynagrodzenie agencji reklamowej
    15.12. Prezentacje produktów i usług reklamowych
    15.13. Wykorzystanie baz danych w pracy agencji reklamowej

II. Testy
    Test 1
    Test 2
    Test 3
    Test 4
    Test 5
    Test 6
    Test 7
    Test 8
    Test 9
    Test 10

III. Zadania praktyczne
    Zadanie 1
    Zadanie 2
    Zadanie 3
    Zadanie 4
    Zadanie 5
    Zadanie 6
    Zadanie 7
    Zadanie 8
    Zadanie 9
    Zadanie 10

IV. Arkusze egzaminacyjne
    Arkusz egzaminacyjny 1
       Część praktyczna
       Część pisemna
       Karta odpowiedzi
    Arkusz egzaminacyjny 2
       Część praktyczna
       Część pisemna
       Karta odpowiedzi
    Arkusz egzaminacyjny 3
       Część praktyczna
       Część pisemna
       Karta odpowiedzi
    Arkusz egzaminacyjny 4
       Część praktyczna
       Część pisemna
       Karta odpowiedzi

 
ZESTAW: Technik organizacji reklamy

ZESTAW: Technik organizacji reklamy

86,10 zł
szt. Do koszyka
ZESTAW: Kwalifikacja A.26/AU.29

ZESTAW: Kwalifikacja A.26/AU.29

58,80 zł
szt. Do koszyka

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję