1 » 2 » Sprzedawca3
Sprzedawca 1Sprzedawca 2
Sprzedawca 1Sprzedawca 2

Sprzedawca

Tagi:

Koszt wysyłki: od 9,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:POCZTA POLSKA ---> płatność przelewem lub przez PayU - 9,00 zł
POCZTA POLSKA ---> zapłata przy odbiorze - 16,00 zł
KURIER ---> płatność przelewem lub przez PayU - 17,00 zł
KURIER ---> zapłata przy odbiorze - 20,00 zł
Odbiór osobisty w biurze Wydawnictwa - 0,00 zł

Kod EAN: 978-83-7735-011-9

Cena: 16,80 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Cena książki zmienia się w zależności od liczby kupowanych egzemplarzy - zobacz szczegóły.

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • W zestawie taniej (1)
  • Recenzje produktu (0)


Autor: Mariusz Puzia

Książka przeznaczona jest dla osób, które chciałyby pracować jako sprzedawca. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych poświęconych zawodowi sprzedawcy, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).

W pierwszym rozdziale autor książki przybliża Czytelnikowi zawód sprzedawcy, zaczynając od rzeczy najważniejszej, czyli rozmowy z klientem (liczne przykłady), a kończąc na obsłudze kasy fiskalnej, inwentaryzacji i reklamacjach. W rozdziale drugim opisuje kwalifikacje, jakie powinien mieć kandydat do pracy, aby zostać dobrym sprzedawcą, a w trzecim podaje przykłady dokumentów aplikacyjnych i daje rady, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej. Z rozdziału czwartego można się dowiedzieć, czego można oczekiwać po otrzymaniu pracy, zwłaszcza w kwestii sposobu wynagradzania pracowników.

"– W czym mogę pomóc?"
"– Proszę potrzymać moje zakupy."

Oto przykład autentycznej rozmowy sprzedawcy z klientem. Domyślasz się, co poszło nie tak? A może ciekawi Cię, jak poprowadzić rozmowę, żeby sprzedać towar, a klient był zadowolony? Może więc masz zadatki na dobrego sprzedawcę – sięgnij po tę książkę i sprawdź, czy to praca dla Ciebie.


Książka może być wykorzystywana we wszystkich szkołach jako materiał edukacyjny. Materiały edukacyjne są to materiały w postaci papierowej lub elektronicznej zastępujące lub uzupełniające podręcznik - umożliwiające realizację programu nauczania. Materiały edukacyjne nie podlegają procedurze dopuszczania przez Ministra Edukacji Narodowej ani nie są umieszczane w żadnych urzędowych wykazach. Decyzja o tym, czy i jakie materiały stosować, należy wyłącznie do nauczyciela. Materiały edukacyjne powinny być jednak zamieszczane w szkolnych wykazach podręczników i podawane do publicznej wiadomości.
 
O autorze:
Mariusz Puzia posiada bogate doświadczenie w zawodzie sprzedawcy. Pracę w tym zawodzie rozpoczął w salonie odzieżowym. Następnie był kolejno zatrudniony w sieciowym sklepie z zegarkami oraz w salonie obuwniczym cenionej polskiej firmy. Obecnie pracuje w sklepie jubilerskim znanej i dobrze rozpoznawalnej marki. We wszystkich miejscach pracy należał do wyróżniających się sprzedawców.


alt Spis treści
alt Fragment

ISBN 978-83-7735-011-9
Wydanie 2011 r.
 

Rozdział 1
O obowiązkach sprzedawcy, czyli zastanów się, czy chcesz to robić

    Klient w sklepie
       Budowanie więzi z klientem
       Komunikacja pomiędzy sprzedawcą i klientem
    Obsługa klienta
       Pierwsze wrażenie i przywitanie klienta
       Rozpoczęcie rozmowy handlowej
       Badanie potrzeb klienta
       Prezentacja produktu
       Sprzedaż wiązana i sprzedaż impulsywna
       Propozycja przymierzenia
       Obsługa przy przymierzaniu
       Obiekcje klienta
       Zaproszenie do kasy i finalizacja transakcji
       Tajemniczy klient – jego rola i wpływ na pracę sprzedawcy
       Podsumowanie
    Pozostałe obowiązki sprzedawcy
       Obowiązki przed otwarciem i po zamknięciu sklepu
       Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych oraz przyjmowanie zapłaty gotówką
       Visual merchandising i jego wpływ na sprzedaż i obsługę klienta
       Reklamacje
       Wymiana i zwrot zakupionego towaru
       Zatowarowanie sklepu
       Inwentaryzacja

Rozdział 2
O kwalifikacjach sprzedawcy, czyli czy nadajesz się do tej pracy

    Cechy dobrego sprzedawcy
    Wygląd zewnętrzny i poprawna wymowa
    Znajomość kolekcji i produktów oraz jej wpływ na sprzedaż i obsługę klienta
    Znajomość języków obcych

Rozdział 3
O ogłoszeniach o pracę, dokumentach aplikacyjnych i rozmowie kwalifikacyjnej, czyli jak zdobyć pracę sprzedawcy

    Sposoby poszukiwania pracy
    Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych
       Curriculum Vitae (CV)
       List motywacyjny
       Błędy, których należy unikać
    Rozmowa kwalifikacyjna
       Ubiór
       Jak należy się zachowywać
       Najczęściej zadawane pytania
       Najczęściej popełniane błędy
    Referencje

Rozdział 4
O organizacji firmy handlowej, sposobach zatrudnienia i wynagrodzeniu, czyli czego możesz oczekiwać po otrzymaniu pracy

    Miejsce sklepu i sprzedawcy w strukturze firmy
       Struktura firmy handlowej
       Struktura sklepu i organizacja pracy
    Sposoby zatrudnienia
       Umowa o pracę
       Umowa zlecenia
       Umowa o dzieło
    Wynagrodzenie
       Systemy premiowe
       Premiowane konkursy dla pracowników
       Zniżki pracownicze i „mundurki”
    Zalety i wady zawodu sprzedawcy

 
ZESTAW: Zawodowcy

ZESTAW: Zawodowcy

63,00 zł
szt. Do koszyka

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Książki, którymi Państwo również mogą być zainteresowani