1 » 2 » Pracownicy administracji publicznej - podręcznik3
Pracownicy administracji publicznej - podręcznik 1Pracownicy administracji publicznej - podręcznik 2
Pracownicy administracji publicznej - podręcznik 1Pracownicy administracji publicznej - podręcznik 2

Pracownicy administracji publicznej - podręcznik

Koszt wysyłki: od 10,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Paczkomaty InPost - 10,00 zł
Poczta Polska --> PayU, przedpłata, przelew - 13,00 zł
Poczta Polska --> pobranie - 16,00 zł
Kurier InPost --> PayU, przedpłata, przelew - 14,00 zł
Kurier InPost --> pobranie - 18,00 zł
Kurier FEDEX --> PayU, przedpłata, przelew - 18,00 zł
Kurier FEDEX --> pobranie - 22,00 zł

Kod EAN: 978-83-7735-052-2

Cena: 21,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Cena książki zmienia się w zależności od liczby kupowanych egzemplarzy - zobacz szczegóły.

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • Notka MEN
  • W zestawie taniej (2)
  • Recenzje produktu (0)

Autorka: Urszula Legierska

 O książce: 
Podręcznik składa się z sześciu rozdziałów:
1.  Istota zatrudnienia w administracji publicznej
2.  Służba cywilna
3.  Pracownicy samorządowi
4.  Pracownicy urzędów państwowych
5.  Obsługa klienta w urzędzie
6.  Europejski Kodeks Dobrej Administracji

Dodatkowo zawiera wykaz stosowanych skrótów, szczegółowy wykaz aktów prawnych oraz słownik najważniejszych pojęć.

Szczegółowe informacje dotyczące wykorzystania podręcznika w realizacji nowej podstawy programowej z 2019 r. ze wskazaniem zawodów, nowych trzyliterowych kwalifikacji i ich części oraz konkretnych efektów kształcenia dostępne są pod adresem: link.

 

Wykorzystanie książki

Podstawy programowe z 2012 i 2017 r. (uczniowie po gimnazjum) Podstawa programowa z 2019 r. (uczniowie po szkole podstawowej)
szkoły policealne – kwalifikacja AU.68 szkoły policealne – kwalifikacja EKA.01

 

Podręcznik może być wykorzystywany również przez:

  1. osoby zatrudnione w administracji publicznej;
  2. wszystkich zainteresowanych problematyką administracji publicznej.

Poniżej można pobrać wkładkę aktualizacyjną w pliku PDF, opracowaną według stanu prawnego na 1 czerwca 2017 r.

Książka zawiera:
  • 124 strony formatu B5
  • 24 tabele
  • 7 rysunków
  • 15 wzorów
  • 41 przykładów
  • 20 ciekawostek

alt Spis treści
alt Fragment 
alt Wkładka aktualizacyjna - stan prawny na 1 czerwca 2017 r.
 
ISBN 978-83-7735-052-2
Wydanie I (2016 r.)


 O autorce: 
Urszula Legierska – absolwentka Wydziału Administracji i Nauk Społecznych Politechniki Warszawskiej, obecnie zatrudniona na tym wydziale. W ramach pracy zawodowej m.in. prowadzi dla studentów zajęcia z prawa administracyjnego i ustroju samorządu terytorialnego.

 

1. Istota zatrudnienia w administracji publicznej
    1.1. Pracownicy administracji
    1.2. Wprowadzenie do prawa urzędniczego
    1.3. Modele służby w administracji
    1.4. Formy zatrudnienia w administracji publicznej
    1.5. Rozkład czasu pracy urzędników
    1.6. Konflikt interesów
    1.7. Niepełnosprawni

2. Służba cywilna
    2.1. Cel utworzenia służby cywilnej
    2.2. Organizacja służby cywilnej
    2.3. Nawiązanie stosunku pracy i jego przekształcenia w służbie cywilnej
    2.4. Wyższe stanowiska w służbie cywilnej
    2.5. Zmiana, zawieszenie i ustanie stosunku pracy w służbie cywilnej
    2.6. Obowiązki członka korpusu służby cywilnej
    2.7. Uprawnienia członków korpusu służby cywilnej
    2.8. Szkolenie i rozwój
    2.9. Odpowiedzialność dyscyplinarna
    2.10. Krajowa Szkoła Administracji Publicznej
    2.11. Kodeks etyki służby cywilnej

3. Pracownicy samorządowi
    3.1. Informacje podstawowe
    3.2. Nawiązanie stosunku pracy z pracownikiem samorządowym zatrudnianym na podstawie umowy o pracę
    3.3. Obowiązki i uprawnienia pracownika samorządowego
    3.4. Zatrudnienie pracowników samorządowych w przypadku zmiany w podziale terytorialnym państwa

4. Pracownicy urzędów państwowych
    4.1. Informacje podstawowe
    4.2. Nawiązanie i rozwiązanie stosunku pracy
    4.3. Obowiązki i uprawnienia pracowników urzędów państwowych
    4.4. Nagrody, wyróżnienia i kary

5. Obsługa klienta w urzędzie
    5.1. Informacje podstawowe
    5.2. Komunikacja w procesie obsługi klienta
    5.3. Podstawowe standardy obowiązujące w urzędzie
    5.4. Obsługa klienta w urzędzie
    5.5. Jak (nie) rozmawiać z klientem
    5.6. Obsługa klienta przez telefon
    5.7. Korespondencja za pomocą pism
    5.8. Korespondencja za pomocą e-maili
    5.9. Trudne sytuacje

6. Europejski Kodeks Dobrej Administracji
    6.1. Informacje podstawowe
    6.2. Zasady Kodeksu Dobrej Administracji
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje produktów.