1 » 2 » Marketing - ćwiczenia3
Marketing - ćwiczenia 1Marketing - ćwiczenia 2
Marketing - ćwiczenia 1Marketing - ćwiczenia 2

Marketing - ćwiczenia

Koszt wysyłki: od 10,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Paczkomaty InPost - 10,00 zł
Poczta Polska --> PayU, przedpłata, przelew - 13,00 zł
Poczta Polska --> pobranie - 16,00 zł
Kurier InPost --> PayU, przedpłata, przelew - 14,00 zł
Kurier InPost --> pobranie - 18,00 zł
Kurier FEDEX --> PayU, przedpłata, przelew - 18,00 zł
Kurier FEDEX --> pobranie - 22,00 zł

Kod EAN: 978-83-7735-034-8

Cena: 14,70 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Cena książki zmienia się w zależności od liczby kupowanych egzemplarzy - zobacz szczegóły.

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • Materiały dodatkowe
  • W zestawie taniej (1)
  • Recenzje produktu (0)

Autor: Jacek Musiałkiewicz
 
 O książce: 
Książka zawiera 185 ćwiczeń, różnorodnych pod względem formy i stopnia trudności. Jest dokładnie dostosowana do treści i układu podręcznika Marketing. Książka może być wykorzystywana zarówno w trakcie zajęć lekcyjnych, stanowiąc ciekawe ich urozmaicenie, jak i jako gotowe źródło prac domowych dla uczniów.

 

Wykorzystanie książki w zawodach
Podstawy programowe z 2012 i 2017 r. (uczniowie po gimnazjum) Podstawa programowa z 2019 r. (uczniowie po szkole podstawowej)
technik ekonomista, technik handlowiec, technik organizacji reklamy, technik rachunkowości sprzedawca, technik administracji, technik agrobiznesu, technik ekonomista, technik handlowiec, technik hotelarstwa, technik księgarstwa, technik organizacji turystyki, technik prac biurowych, technik reklamy, technik spedytor, technik turystyki na obszarach wiejskich, technik usług kelnerskich, technik usług pocztowych i finansowych, technik żywienia i usług gastronomicznych

 

Ćwiczenia zawarte w książce polegają m.in. na:

  • analizowaniu opisanych przypadków;
  • analizowaniu wad i zalet różnych rozwiązań;
  • obliczaniu różnych wielkości;
  • rozstrzyganiu o poprawności różnych tez;
  • wyszukiwaniu w tekście i w dokumentach odpowiedzi na pytania;
  • wyszukiwaniu informacji w internecie;
  • odpowiadaniu na pytania na podstawie tekstu;
  • dopasowywaniu pojęć do odpowiadających im charakterystyk lub definicji;
  • odpowiadaniu na pytania o charakterze problemowym;
  • uzupełnianiu luk w zdaniach;
  • charakteryzowaniu poznanych pojęć i zjawisk;
  • wyszukiwaniu i analizowaniu przepisów prawnych.

 

Rozwiązanie ćwiczeń pozwoli uczniom udoskonalić następujące kompetencje kluczowe: kompetencje matematyczne, kompetencje cyfrowe, kompetencje osobiste, społeczne i w zakresie umiejętności uczenia się, kompetencje w zakresie rozumienia i tworzenia informacji, oraz kompetencje w zakresie przedsiębiorczości.


Książka może być wykorzystywana w szkołach jako materiał ćwiczeniowy. Materiały ćwiczeniowe są to materiały przeznaczone dla uczniów, służące utrwaleniu przez nich wiadomości i umiejętności. Materiały ćwiczeniowe nie podlegają procedurze dopuszczania przez Ministra Edukacji Narodowej ani nie są umieszczane w żadnych urzędowych wykazach. Decyzja o tym, czy i jakie materiały stosować, należy wyłącznie do nauczyciela. Wybrane materiały ćwiczeniowe powinny być corocznie podawane przez dyrektora szkoły do publicznej wiadomości wraz z obowiązującym w danym roku szkolnym zestawem podręczników lub materiałów edukacyjnych.

Zbiór ćwiczeń nie zawiera rozwiązań. Rozwiązania wysyłamy w formie elektronicznej tylko nauczycielom. Informacje o tym, w jaki sposób można otrzymać odpowiedzi do ćwiczeń i inne materiały dodatkowe, znajdują się na tej stronie.

Książka zawiera:
  • 185 ćwiczeń
  • 108 stron formatu B5

alt Spis treści
alt Fragment

ISBN 978-83-7735-034-8
Wydanie 2014 r.
 

1. ISTOTA MARKETINGU
2. BADANIA MARKETINGOWE
3. STRATEGIA PRODUKTU
4. STRATEGIA CENY
5. DYSTRYBUCJA TOWARÓW W MARKETINGU
6. PROMOCJA JAKO NARZĘDZIE MARKETINGU
7. PLANOWANIE DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ ORAZ KONTROLA PLANU DZIAŁAŃ
8. PRZEPISY PRAWNE REGULUJĄCE DZIAŁALNOŚĆ MARKETINGOWĄ

 

Do podręcznika i ćwiczeń Marketing mamy opracowane następujące materiały dodatkowe dla nauczycieli:

1. Test (dla dwóch grup) pozwalający na sprawdzenie opanowania przez uczniów całości materiału nauczania
2. Odpowiedzi do zbioru ćwiczeń
3. Prezentacja: Znak towarowy i jego ochrona
4. Plany wynikowe:
  • Ekonomika (TE 2008)
  • Marketing (TE TH TR 1997-2000)
  • Marketing (TH 2009)
5. „Marketing – materiały dla nauczyciela” – książka w wersji PDF (rok wydania 2010), zawierająca informacje o starej podstawie programowej i programie nauczania, informacje o korelacji międzyprzedmiotowej, propozycję planu wynikowego, informacje na temat oceniania osiągnięć uczniów oraz propozycje testów.

Warunki otrzymania materiałów dodatkowych znajdą Państwo w tym miejscu.

 
ZESTAW: Marketing

ZESTAW: Marketing

26,25 zł
szt. Do koszyka

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje produktów.