1 » 2 » Marketing - ćwiczenia3
Marketing - ćwiczenia 1Marketing - ćwiczenia 2
Marketing - ćwiczenia 1Marketing - ćwiczenia 2

Marketing - ćwiczenia

Koszt wysyłki: od 9,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:POCZTA POLSKA ---> płatność przelewem lub przez PayU - 9,00 zł
POCZTA POLSKA ---> zapłata przy odbiorze - 16,00 zł
KURIER ---> płatność przelewem lub przez PayU - 17,00 zł
KURIER ---> zapłata przy odbiorze - 20,00 zł
Odbiór osobisty w biurze Wydawnictwa - 0,00 zł

Kod EAN: 978-83-7735-034-8

Cena: 12,60 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Cena książki zmienia się w zależności od liczby kupowanych egzemplarzy - zobacz szczegóły.

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • Materiały dodatkowe
  • W zestawie taniej (1)
  • Recenzje produktu (0)

Autor: Jacek Musiałkiewicz
 

Książka zawiera 185 ćwiczeń, różnorodnych pod względem formy i stopnia trudności. Jest dokładnie dostosowana do treści i układu podręcznika Marketing. Książka może być wykorzystywana zarówno w trakcie zajęć lekcyjnych, stanowiąc ciekawe ich urozmaicenie, jak i jako gotowe źródło prac domowych dla uczniów.
 

Zbiór ćwiczeń dla uczniów zdobywających różne zawody, m.in. technika ekonomisty, technika rachunkowości, technika handlowca, sprzedawcy i technika organizacji reklamy.

 

Ćwiczenia zawarte w książce polegają m.in. na:

  • analizowaniu opisanych przypadków;
  • analizowaniu wad i zalet różnych rozwiązań;
  • obliczaniu różnych wielkości;
  • rozstrzyganiu o poprawności różnych tez;
  • wyszukiwaniu w tekście i w dokumentach odpowiedzi na pytania;
  • wyszukiwaniu informacji w internecie;
  • odpowiadaniu na pytania na podstawie tekstu;
  • dopasowywaniu pojęć do odpowiadających im charakterystyk lub definicji;
  • odpowiadaniu na pytania o charakterze problemowym;
  • uzupełnianiu luk w zdaniach;
  • charakteryzowaniu poznanych pojęć i zjawisk;
  • wyszukiwaniu i analizowaniu przepisów prawnych.

 

Ćwiczenia zostały skonstruowane tak, aby – oprócz poznawania i utrwalania materiału – wspomagały zdobywanie przez uczniów ważnych i przydatnych współcześnie umiejętności, jak wyszukiwanie i selekcjonowanie informacji, krytyczne myślenie, czy tworzenie i przedstawianie treści.

Rozwiązywanie ćwiczeń pozwoli również uczniom na doskonalenie następujących kompetencji kluczowych: porozumiewania się w języku ojczystym, inicjatywności, przedsiębiorczości oraz kompetencji matematycznych, naukowo-technicznych, informatycznych, społecznych i obywatelskich.


Książka ta może być wykorzystywana w szkołach jako materiał ćwiczeniowy. Materiały ćwiczeniowe są to materiały przeznaczone dla uczniów, służące utrwaleniu przez nich wiadomości i umiejętności. Materiały ćwiczeniowe nie podlegają procedurze dopuszczania przez Ministra Edukacji Narodowej ani nie są umieszczane w żadnych urzędowych wykazach. Decyzja o tym, czy i jakie materiały stosować, należy wyłącznie do nauczyciela. Materiały ćwiczeniowe powinny być jednak zamieszczane w szkolnych wykazach podręczników i podawane do publicznej wiadomości.
 

Zbiór ćwiczeń nie zawiera rozwiązań. Rozwiązania wysyłamy w formie elektronicznej tylko nauczycielom. Informacje o tym, w jaki sposób można otrzymać odpowiedzi do ćwiczeń i inne materiały dodatkowe, znajdują się na tej stronie.


Książka zawiera: 
  • 185 ćwiczeń
  • 108 stron formatu B5
alt Spis treści
alt Fragment

ISBN 978-83-7735-034-8
Wydanie 2014 r.
 

1. ISTOTA MARKETINGU
2. BADANIA MARKETINGOWE
3. STRATEGIA PRODUKTU
4. STRATEGIA CENY
5. DYSTRYBUCJA TOWARÓW W MARKETINGU
6. PROMOCJA JAKO NARZĘDZIE MARKETINGU
7. PLANOWANIE DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ ORAZ KONTROLA PLANU DZIAŁAŃ
8. PRZEPISY PRAWNE REGULUJĄCE DZIAŁALNOŚĆ MARKETINGOWĄ

 

Do podręcznika i ćwiczeń Marketing mamy opracowane następujące materiały dodatkowe dla nauczycieli:

1. Test (dla dwóch grup) pozwalający na sprawdzenie opanowania przez uczniów całości materiału nauczania
2. Odpowiedzi do zbioru ćwiczeń
3. Prezentacja: Znak towarowy i jego ochrona
4. Plany wynikowe:
  • Ekonomika (TE 2008)
  • Marketing (TE TH TR 1997-2000)
  • Marketing (TH 2009)
5. „Marketing – materiały dla nauczyciela” – książka w wersji PDF (rok wydania 2010), zawierająca informacje o starej podstawie programowej i programie nauczania, informacje o korelacji międzyprzedmiotowej, propozycję planu wynikowego, informacje na temat oceniania osiągnięć uczniów oraz propozycje testów.

Warunki otrzymania materiałów dodatkowych znajdą Państwo w tym miejscu.

 
ZESTAW: Marketing

ZESTAW: Marketing

23,10 zł
szt. Do koszyka

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję