1 » 2 » Pracownik call center3
Pracownik call center 1Pracownik call center 2
Pracownik call center 1Pracownik call center 2

Pracownik call center

Tagi:

Koszt wysyłki: od 9,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:POCZTA POLSKA ---> płatność przelewem lub przez PayU - 9,00 zł
POCZTA POLSKA ---> zapłata przy odbiorze - 16,00 zł
KURIER ---> płatność przelewem lub przez PayU - 17,00 zł
KURIER ---> zapłata przy odbiorze - 20,00 zł
Odbiór osobisty w biurze Wydawnictwa - 0,00 zł

Kod EAN: 978-83-7735-006-5

Cena: 16,80 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Cena książki zmienia się w zależności od liczby kupowanych egzemplarzy - zobacz szczegóły.

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • W zestawie taniej (1)
  • Recenzje produktu (0)


Autor: Amelia Marczyńska

Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).

Książka składa się z trzech rozdziałów:
1. Na czym polega praca w call center.
2. Jak znaleźć pracę w call center.
3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy.

Z książki można dowiedzieć się:
- co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje;
- na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera;
- jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach;
- czego będzie wymagał pracodawca.


Książka może być wykorzystywana we wszystkich szkołach jako materiał edukacyjny. Materiały edukacyjne są to materiały w postaci papierowej lub elektronicznej zastępujące lub uzupełniające podręcznik - umożliwiające realizację programu nauczania. Materiały edukacyjne nie podlegają procedurze dopuszczania przez Ministra Edukacji Narodowej ani nie są umieszczane w żadnych urzędowych wykazach. Decyzja o tym, czy i jakie materiały stosować, należy wyłącznie do nauczyciela. Materiały edukacyjne powinny być jednak zamieszczane w szkolnych wykazach podręczników i podawane do publicznej wiadomości.

O autorce:
Amelia Marczyńska od kilku lat pracuje jako konsultantka call center. Swoje pierwsze kroki stawiała w małej, wrocławskiej firmie. Przez ostatnie dwa lata pracowała w prężnie rozwijającym się call center jednego z banków.


alt Spis treści
alt Fragment

ISBN 978-83-7735-006-5
Wydanie 2011 r.
 

Rozdział 1
Na czym polega praca w call center

    Co to jest call center
    Rodzaje call center
    Konsultant i telemarketer
    Hierarchia stanowisk w call center
    Stanowisko pracy
    Używanie w pracy własnego telefonu komórkowego
    Co to jest IVR
    Kwalifikacje pracowników call center

Rozdział 2
Jak znaleźć pracę w call center

    Gdzie i jak szukać pracy
    Przygotowanie aplikacji
    Rozmowa kwalifikacyjna

Rozdział 3
Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy

    Rodzaje zawieranych umów
    Pierwsze dni w pracy
    Głos, czyli narzędzie pracy
    Język korzyści
    Jak ubierać się do pracy
    Rozmowy z klientami
    O ocenach, nagrodach i karach
    Dodatkowe zadania
    Awans
    Migracje
    Klienci

 
ZESTAW: Zawodowcy

ZESTAW: Zawodowcy

63,00 zł
szt. Do koszyka

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Książki, którymi Państwo również mogą być zainteresowani