Wydawnictwo "Ekonomik" - Jacek Musiałkiewicz
Koszyk
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł
  Strona główna » Seria ZAWODOWCY » Pracownik call center
Informacje o produkcie
Pracownik call center
Cena produktu: 16,80 zł
Zamawiana ilość:  
Pracownik call center
Rabat za ilość zakupionych produktów
Cena podstawowa przy zakupie do 14 szt.16,80 zł
Cena przy zakupie 15 do 39 szt.15,12 zł
Cena przy zakupie 40 szt. i więcej14,28 zł
Opis
Linki
Recenzje


Autor: Amelia Marczyńska

Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).

Książka składa się z trzech rozdziałów:
1. Na czym polega praca w call center.
2. Jak znaleźć pracę w call center.
3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy.

Z książki można dowiedzieć się:
- co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje;
- na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera;
- jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach;
- czego będzie wymagał pracodawca.


Książka może być wykorzystywana we wszystkich szkołach jako materiał edukacyjny. Materiały edukacyjne są to materiały w postaci papierowej lub elektronicznej zastępujące lub uzupełniające podręcznik - umożliwiające realizację programu nauczania. Materiały edukacyjne nie podlegają procedurze dopuszczania przez Ministra Edukacji Narodowej ani nie są umieszczane w żadnych urzędowych wykazach. Decyzja o tym, czy i jakie materiały stosować, należy wyłącznie do nauczyciela. Materiały edukacyjne powinny być jednak zamieszczane w szkolnych wykazach podręczników i podawane do publicznej wiadomości.

O autorce:
Amelia Marczyńska od kilku lat pracuje jako konsultantka call center. Swoje pierwsze kroki stawiała w małej, wrocławskiej firmie. Przez ostatnie dwa lata pracowała w prężnie rozwijającym się call center jednego z banków.


 Spis treści
 Fragment

ISBN 978-83-7735-006-5
Wydanie 2011 r.
 
Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie.
Napisz recenzję
Pozostałe produkty z kategorii Seria ZAWODOWCY
 
Kasjer
Kasjer 16,80 zł
Autor: Agnieszka Burcicka Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane podjęciem pracy w charakterze kasjera. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub ... 
 
Sprzedawca
Sprzedawca 16,80 zł
Autor: Mariusz Puzia Książka przeznaczona jest dla osób, które chciałyby pracować jako sprzedawca. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić ... 
 
Pracownik biura rachunkowego
Pracownik biura rachunkowego 16,80 zł
Autor: Elżbieta Bolewska-Kocór Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w biurze rachunkowym. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub ... 
 
Przedstawiciel handlowy
Przedstawiciel handlowy 16,80 zł
Autor: Halina Oraczewska Książka przeznaczona jest dla osób, które chciałyby pracować jako przedstawiciel handlowy. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub ... 
Koszyk
... jest pusty
Logowanie
Biuletyn
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o promocjach i nowościach wydawniczych, zasubskrybuj nasz biuletyn.
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa i adres szkoły:
Uczę przedmiotów:
Płatności online
PayU - Bezpieczne patnoci internetowe
Bezpieczne zakupy
Home SSL - Bezpieczne poczenie
20 luty 2018
492800 wywołań od 04 grudzień 2011
Sklep internetowy - oprogramowanie oscGold